|
Mariusz Kulinski |
Dodany dnia 02.03.2017 23:17
|
pasjonat
Miejscowość: Czerniejewo
Postów: 2754
Data rejestracji: 24.12.2013
|
Dokładnie.Chodzi o względy bezpieczeństwa-zabezpieczenie przed wylaniem z obudowy. |
|
|
|
jachu67 |
Dodany dnia 01.05.2018 13:04
|
pasjonat
Miejscowość: Bydgoszcz
Postów: 962
Data rejestracji: 03.06.2014
|
Odradzam kupowanie takiego akumulatora. Utrzymywany/doładowywany
nie wytrzymał do tego sezonu ( 3 lata temu kupiony). Jakie było moje zdziwienie, kiedy dziś wypłynąłem ok.50 m od brzegu ...a tu STOP !
Po przyjeździe do domu , spróbowałem 8-mio letni akumulator, który wyjąłem z Toyoty ( 84 Ah) 2 lata temu. Także utrzymywany w napięciu. Po podłączeniu do silnika, przy pełnym obciążeniu ( silnik w stawie , przymocowany do pomostu) pracuje od 1 godz, a na wskaźniku naładowania 80 % mocy ! |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 29.10.2018 17:56
|
Tetryk III
Miejscowość: Jadów
Postów: 6069
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Szukam wszelkich informacji dotyczących akumulatorów od hybryd .
Napięcie , pojemności jak ładować ogólnie dane techniczne tych akumulatorów .
Jeszcze niedawno te akumulatory kosztowały sporo kasy teraz można po regeneracji kupić do 2 tyś z gwarancją .
Bez zacinania nie ma łapania.
Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku.
Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności .
Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 29.10.2018 22:29
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Sławek najpierw poczytaj na czym polega regeneracja i ile jest gwarancji. |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 30.10.2018 11:54
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Jak już poczytałeś zadzwoń |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 30.10.2018 16:38
|
Tetryk III
Miejscowość: Jadów
Postów: 6069
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Już dzwonie .
Bez zacinania nie ma łapania.
Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku.
Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności .
Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 28.10.2019 17:42
|
Tetryk III
Miejscowość: Jadów
Postów: 6069
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Jeśli kogoś zainteresuje akumulator 24V 100Ah na ogniwach (Li-ion) Sanyo NCR18650BL 3350mAh bez BMS to dostałem taką wycenę
Ogniwa sanyo bl 1 638,00 zł
Usługa zgrzania w pakiet 7s30p 420,00 zł
Usługa ład. ogniw do 4.2V gratis
Koszyki 3p (prostokątne) – szt. 140 91,00 zł
Izolatory ogniw (blistry) – szt. 3 20,00 zł
Taśma do zgrzewania 100% nikiel (m) 20 110,00 zł
Koszt: 2 279,00 zł
Wysyłka: (przy wpłacie na konto) 30,00 zł
Suma: 2 309,00 zł
Z moich wyliczeń wynika że akumulator 12 V na 100Ah wyjdzie 1150 pln cena jak za akumulator trakcyjny .
Oczywiście trzeba dokupić BMS i ładowarkę .
czekam na dalsze informacje od firmy która składa pakiety .
Bez zacinania nie ma łapania.
Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku.
Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności .
Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
|
Kiersnowski Artur |
Dodany dnia 03.11.2020 09:47
|
pasjonat
Miejscowość: Błonie
Postów: 646
Data rejestracji: 23.06.2013
|
Polecam obejrzeć. Zresztą cały kanał jest świetny.
Koniec żartów Panowie. Zaczęły się schody.
Karabin czasem sam strzela, ale trafiać to trzeba umić. |
|
|
|
WROBEL |
Dodany dnia 03.11.2020 10:19
|
pasjonat
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Postów: 85
Data rejestracji: 18.09.2018
|
Panowie, mnie męczy od dłuższego czasu pytanie. Ostatnio pływałem trochę pontonem na elektryku i zacząłem się zastanawiać nad wymianą aku (obecnie mam zwykły, kwasowy 75Ah) kupiony za niecałą stówkę jako używany. Mam go od 4 lat i na moje potrzeby wystarcza (od czasu do czasu 4-5 godzinne wypady na spinning lub wywózka).
Jakie są racjonalne przesłanki do tego, żeby inwestować tyle kasy w aku ?
Czy chodzi o ilość cykli ładowania ? (o ile ktoś dużo pływa)
Czy wielogodzinne wypady w trolu ? |
|
|
|
Mariusz Kulinski |
Dodany dnia 03.11.2020 11:20
|
pasjonat
Miejscowość: Czerniejewo
Postów: 2754
Data rejestracji: 24.12.2013
|
To zależy jak dużo i jak długo pływasz.Jeśli na wypadzie robisz spore odległości lub trolling to wtedy aku się mocno rozładowuje i jego napięcie może spaść do 10,5V. To wartość graniczna poniżej której nie powinno się schodzić. Do takiego zastosowania akumulatory mają trochę inną konstrukcję ,płyty ołowiane są grubsze, bo nie jest potrzebna ich duża powierzchnia tak jak w aku rozruchowych które muszą dać duży prąd do rozrusznika.Grubsze płyty ,to też większa żywotność akumulatora i większa odporność na głębokie rozładowanie.
Musisz rozważyć jak długo pływasz i czy ciągle czy co jakiś czas.Skoro samochodowy wystarczał to może taki sam tylko większy. Też mam rezerwowy od auta 120Ah i nawet dość długo można na nim popływać i jeszcze żyje. Ważne żeby po rozładowaniu jak najszybciej podłączyć i ładować, wtedy się tak szybko nie zasiarczy.
Żelowe a raczej AGM, to loteria i lepiej sobie odpuścić bo szkoda kasy.
Nie zabijaj swojej pasji.Pstryk i do wody.
Pozdrawiam Qla. |
|
|
|
Kiersnowski Artur |
Dodany dnia 07.12.2020 15:03
|
pasjonat
Miejscowość: Błonie
Postów: 646
Data rejestracji: 23.06.2013
|
Koniec żartów Panowie. Zaczęły się schody.
Karabin czasem sam strzela, ale trafiać to trzeba umić. |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 14.12.2020 18:40
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Od 4 sezonów tylko Lifepo4 i w porównując z AGM czy żelem to niebo , a ziemia.
Waga robi różnicę , a cena , po 4 latach akumulator stracił 2ah ,
Na początku 100 , miała 107Ah teraz tylko 105Ah |
|
|
|
Jan Brzozowski |
Dodany dnia 14.12.2020 19:14
|
Właściciel strony
Tetryk I
Miejscowość: Kąkolewo-Leszno
Postów: 4724
Data rejestracji: 22.06.2013
|
Właśnie kupiłem.
Życzę wszystkim sumów 2+ pozdrawiam, Tetryk I |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 14.12.2020 19:46
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
To jeszcze BMS i skręcać pakiecik. |
|
|
|
Jan Brzozowski |
Dodany dnia 14.12.2020 21:47
|
Właściciel strony
Tetryk I
Miejscowość: Kąkolewo-Leszno
Postów: 4724
Data rejestracji: 22.06.2013
|
Tak zrobię
Życzę wszystkim sumów 2+ pozdrawiam, Tetryk I |
|
|
|
Jacek Bartnik |
Dodany dnia 15.12.2020 14:09
|
pasjonat
Miejscowość: Łódź
Postów: 829
Data rejestracji: 22.06.2013
|
Ja ostatnio szukając silnika elektrycznego.Znalazłem na stronie jednego ze sklepów, przy silniku HASWING Protruar 1.0 R2 65Lbs 12V takie info odnośnie akumulatorów.
Zasilanie - 12V (GEL, AGM, ACID, Li-ion 3S) nie wolno używać - Li-ion 4S, LiFePO4.
Ktoś wie o co chodzi? |
|
|
|
stan2010 |
Dodany dnia 15.12.2020 14:30
|
pasjonat
Miejscowość: Warszawa (Gdańsk)
Postów: 248
Data rejestracji: 18.01.2016
|
4S to 14,8V, a przy LiFePO4 brak dokładnego opisu
Pozdrawiam |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 15.12.2020 14:43
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Jest dokładny opis - ogniwo lifepo4 3,2V ,pakiet 4S 3,2x4= 12,8V |
|
|
|
stan2010 |
Dodany dnia 15.12.2020 19:02
|
pasjonat
Miejscowość: Warszawa (Gdańsk)
Postów: 248
Data rejestracji: 18.01.2016
|
Max napięcie dla ogniw lifepo4 4S po naładowaniu wynosi 14,6V co może być za dużo na elektronikę silnika, stąd ograniczenie. Duża i dobra hurtownia w PL akumulatory/ogniwa daje na lifepo4 gwarancję 6 miesięcy.
http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=4778&gclid=EAIaIQobChMI98P3t8fQ7QIVE5ayCh1SigJWEAQYAiABEgLk1vD_BwE
Pozdrawiam |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 15.12.2020 19:15
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Programem do BMS możesz ograniczyć napięcie celi do 3,2V , ale na wiele złożonych sztuk max napięcie 13,6V |
|
|