Aby w pełni korzystać z serwisu ../ należy się zarejestrować.
Można to zrobić
TUTAJ
Zapraszamy na SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Translate

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Goście: 2

· Użytkownicy:


· Łącznie użytkowników: 2,436

· Najnowszy użytkownik: Maciek6614


NASZ FANPAGE

Zobacz temat

 Drukuj temat
nodan
Pora odświeżyć temat. Stoję przed zakupem aku do dziobówki(praktycznie tylko do dryfu i późną jesienią na jeziorka. oraz echosondy, pompy zenzowej itp. Narazie chcę jeden duży 120-140ah. Doładowywany będzie ze spaliny, przy dużym spadku napięcia wiadomo do podpięcia pod dobrą ładowarkę.

Jestem totalnie zielony w temacie. Sporo osób odradza żelówki. Doradzcie co wybrać aby posłużyło trochę.
 
Lucas
Wiesz ja już dwa lata używam bannera 100 ah i w sumie działa spoko. Używam w takim samym układzie jak ty chcesz. Nie kupowałem żelowego bo cały czas jest ładowany ze spaliny no i cena 2x niższa.
 
Michal Wilk
Lucas dobrze mówi P nie ma sensu żelowego. Wystarczy jakaś tania 100. Silnik 55 na maks obrotach zużywa jakieś 54 ampery na godzinę, co ciekawsze na 4 biegu zużywa 26 amperów na godzinę. Przynajmniej tak mi się pamięta, bo sprawdzałem te informację 2 lata temu jak szukałem silnika dla siebie. Więc na takiej setce trochę popływasz...

Ja na swoim aku (200Ah Exide Sonnenschein) na 3 biegu (minn kota 55lbs) trolowałem na jeziorze ponad 6 godzin i zużyłem aku gdzieś do połowy P Ponton 320 plus minus 70kg
 
mpruszek
kup sobie jakiegoś AGM

Zalety technologii AGM - cytuje :

-Najlepsza zdolność przyjmowania ładunku,

-4-krotnie dłuższa żywotność w pracy cyklicznej,

-Optymalizacja pod kątem niepełnych doładowań,

-Idealna do dużych samochodów, SUV-ów, vanów, pojazdów z systemem Start-Stop oraz pojazdów wyposażonych w wiele odbiorników prądu