Aby w pełni korzystać z serwisu ../ należy się zarejestrować.
Można to zrobić
TUTAJ
Zapraszamy na SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Translate

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Goście: 1

· Użytkownicy:


· Łącznie użytkowników: 2,435

· Najnowszy użytkownik: rradiw


NASZ FANPAGE

Zobacz temat

 Drukuj temat
JOHNY
Witam.
Jestem nowy na Forum.Całe życie biegam za drapieżnikami przeważnie ze spiningiem i w tym sezonie po raz pierwszy przy zasiadce na sandacze miałem okazje przeżyć kontakt z sumem.Pierwsze branie zepsułem przez własna niedbałość,drugie przez nieodpowiedni sprzęt.Przyszły sezon planuje poświecić całkowicie wąsaczom ponieważ POCZUŁEM MOC TEGO PRZECIWNIKA!!!
Niestety jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o ten rodzaj wędkarstwa.Przeczytałem wszystkie wpisy odnośnie interesujących mnie zagadnień sprzętowych ale niestety nie potrafię skleić tego do kupy.Zakładam wiec nowy temat(jeżeli postępuje żle to proszę o pokierowanie mnie ponieważ forum to również dla mnie coś nowego).
Zaczęła się zima więc mam dużo czasu do początku sezonu,żeby przygotować się teoretycznie.
Planuje zacząć od Odry w okolicach Wrocławia i muszę się przygotować do tego łowiska.
Zaczynając od sprętu:
Potrzebuje kupić wędzisko+kręcioł,którego będę używał łowiąc w większości przypadków z brzegu(rosówka,wątroba,żywiec)od czasu do czasu wywózka-jeszcze w przyszłym sezonie będę uzależniony od kolegi(pływadło)Chciałbym po prostu mieć możliwość wyrzucenia zestawu na sensowną odległość+ Plećka(BUDŻET DO 1000zł).Nie chce kupować najtańszego sprzętu i w kolejnym sezonie ponownie szukać czegoś lepszego,używany sprzęt też wchodzi w gre.
Czytałem wszystkie wpisy od początku 2016 r. i dlatego poruszam temat jeszcze raz ponieważ każdego sezonu producenci zalewają rynek nowościami...