Dodane przez stan2010 dnia 12.05.2021 19:33
#66
Ala zaczyna się 'puszczać'...
Miesiąc temu dostałem ładowarkę z ekranem dotykowym. Nagrałem film,że uszkodzona, bo nie działa /nie reaguje na 'macanie'/. Napisali: nie działa TAK, uszkodzona NIE. Mam "cegłówkę za stówkę++", bo pół zwrócili. ~10 marca kupiony drobiazg /nie było zakupu z monitoringiem/. Nie doszedł do teraz. Próbowałem założyć spór, ale odpisali, że NIE DA SIĘ, bo termin sporu minął 15 marca. W ofertach 75 dni, a w 'pomocy klientom' piszą o 90 dniach.
Nie brać od nich nic bez śledzenia!!
PS. i jeszcze jedno... zniknęła /ja nie mam/ możliwość rezygnacji z zakupu przed wysyłką...
Edytowane przez stan2010 dnia 01.01.1970 01:00