Tytuł: SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach :: Ruskie silniki spalinowe i elektryczne
Dodane przez mariusz kowalski dnia 20.03.2014 20:33
#1
Zakładam nowy temat o starych silnikach,wszystkie porady będą mile widziane,na pewno znajdą się osoby które mniej lub więcej mieli do czynienia z takimi silnikami więc liczę na ich pomoc.Nabyłem dziś takie cukiereczki którym dam drugie życie,będzie co robić w przyszłą zimę
i marzy mi się jeszcze sprzęt do którego by pasowały idealnie,ale to niespodzianka
Wiem ze te silniki to żaden cud techniki ale myślę że po doprowadzeni ich do stanu świetności posłużą mi wiernie.Tylko bez kpin proszę
bo to poważna reanimacja będzie tym bardziej że nie mam zielonego pojęcia na ten temat
Dodane przez Lukasz Karasiewicz dnia 20.03.2014 20:45
#2
Sprzęt z duszą, wiesz może Mariusz jaką ma siłę uciągu ten elektryk?
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 20.03.2014 20:45
#3
Mariusz na pewno nie obejdzie się bez żartów .Rzuciłeś się na bardzo głęboką wodę , wiem tylko tyle na temat silników Wirtalok że jak trzeba żeby działały to nie działają,są kapryśne ,nieprzewidywalne. Życzę powodzenia i wytrwałości , będzie to ciekawy temat.
Dodane przez Semi dnia 20.03.2014 21:08
#4
Garść świec zapłonowych na wymianę mile widziana.
Ludzie rożne rzeczy poddają renowacji, ja swojego czasu zajmowałem się doprowadzaniem silników od WSK do używalności. Teraz nie mam czasu ani możliwości, a i ludzie już coraz mniej tych sprzętów mają. Warto dawać Mariusz życie takim rzeczom, to naprawdę daje cholernie dużo satysfakcji przy pierwszym udanym rozruchu.
Edytowane przez Semi dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez pellet dnia 20.03.2014 21:14
#5
Semi napisał(a
Garść świec zapłonowych na wymianę mile widziana.
Ludzie rożne rzeczy poddają renowacji, ja swojego czasu zajmowałem się doprowadzaniem silników od WSK do używalności. Teraz nie mam czasu ani możliwości, a i ludzie już coraz mniej tych sprzętów mają. Warto dawać Mariusz życie takim rzeczom, to naprawdę daje cholernie dużo satysfakcji przy pierwszym udanym rozruchu.
Oj tak... miałem kiedyś Junaka,którego 2 lata remontowałem na nowych częściach wygrzebywanych z całej Polski...... ale to chyba nie ten temat :-) i nie to forum :-)
Dodane przez mariusz kowalski dnia 20.03.2014 21:14
#6
Silnik spalinowy to 2 konny Salut a elektryczny to nie mam pojęcia,ale do zimy podkład teoretyczny mam nadzieję zdobyć.Roboty się nie boję,z przyczepą poszło też lepiej niż myślałem więc i z tymi silnikami dam radę
Edytowane przez mariusz kowalski dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez MarcinMistkowski dnia 20.03.2014 21:30
#7
Dla mnie temat w dychę bo w zeszłym roku kupiłem saluta 2km i wymieniłem wszystkie simeringi , teraz chcę się zabrać za czyszczenie baku paliwa i tu pytanie ,może soda kaustyczna ? Wyczyścić muszę ponieważ przed filtrem paliwa pojawiło się sporo rdzawki . Filtr to mój pomysł więc poprzedni właściciel nie miał filtra i chciałbym gaźnik rozebrać do czyszczenia ale nie wiem czy te gaźniki są rozbieralne ? Będzie trochę luzu to zacznę się bawić
Jeszcze pytanko o mieszankę paliwową,jak będzie optymalna do saluta?
Dodane przez Kiersnowski Artur dnia 21.03.2014 08:12
#8
http://www.pogawedki.wedkarskie.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=17812
Tutaj macie Koledzy podobny wątek, gdzie również jest podane kilka namiarów zwłaszcza pompowo-gaźnikowych.
Edytowane przez Jan Brzozowski dnia 09.03.2015 18:37