Dodane przez Slawomir Tabor dnia 12.06.2015 22:35
#100
Dalej sobie szykuje łódkę . Przedzieliłem komory przy pawęży , pod przegrodą z otworami będzie pianka PUR w ten sposób powstanie komora wypornościowa około 25 l każda a jest ich przy pawęży trzy .
Tu opiszę sposób wklejania wręgi dziobowej . W ten sam sposób wklejam wszystko w kadłub łódki .
Każde miejsce klejone musi byc oszlifowane i odtłuszczone acetonem lub bezbarwnym denaturatem . Po odparowaniu acetonu okołó 30 minut impregnuje żywicą Epidian 53 miejsca klejenia .
Czekam z 30 minut i zaczynam nakładać szpachlę epoksydową . Mieszanina Epidianu 53 i mikrobalony, bo jak sie kupi gotowe, to kieszeń boli. Lepiej w masce namieszać samemu .
Nakładam na miejsce w kadłubie i na element tzn. wręgę .
Montuje , ustawiam , poziomuje wręgę .Zrobiłem sobie pomocników ze sklejki z nacięciami, dociskają i pomagają ustawić wręgę.
Po ustawieniu nanoszę szpachlę, aby uzyskać wklęsłą powierzchnie w miejscu połączenia wręgi z kadłubem. W przyszłości lepiej układa się tkanina rowingowa.
Na zdjęciu widać ( nad wręgą ) doklejone dwie sklejki 15 mm do wzmocnienia dziobowego. W to miejsce będzie zamocowane ucho cumownicze.
Edytowane przez Jan Brzozowski dnia 01.01.1970 01:00