Tytuł: SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach :: Dziś na rybach

Dodane przez Semi dnia 08.09.2023 14:41
#5013

Wczoraj z kumplem z roboty wzięliśmy sobie urlop i z jego 12-sto letnim synem okupowaliśmy Wisłę od rana do wieczora. Nad wodą byliśmy o 05.30, ranek piękny, rybki coś tam żerowały, udało się złowić przyzwoitego klenia, kilka drobnych leszczy, płoci i cert. Później już było coraz gorzej, patelnia, że nie było czym oddychać pod parasolem. Uciekliśmy pod sąsiednią wierzbę, pod nią było komfortowo i wygodnie, wędki było idealnie widać, tylko sprinty do brań trochę były uciążliwe. Posiedzieliśmy do godziny 19.30, można powiedzieć że po ciemaku już się zwijaliśmy. Woda spora w Wiśle, główka na której miałem zamiar łowić była zalana, ale woda w oczach opadała po południu, myślę że z 5-8 cm opadła. Rano przy brzegu jak się sumisko spławiło, to we trzech z otwartymi gębami kilka minut żeśmy stali, a młody kolegi założył na spina największego woblera jakiego miał i czesał prawie godzinę okolicę w poszukiwaniu tego potwora.& Czekam na gorszą pogodę, niech się trochę ochłodzi, bo te wypady w upały są cholernie męczące.