Dodane przez Slawomir Tabor dnia 19.07.2013 19:47
#1
WFT DEEP WATER
Osłony boczne aluminiowe, rama i szpula wykonane są z jednego frezowanego kawałka wysokiej jakości stali CNC
Stal nierdzewna, szybka przekładnia oraz 2-biegowa przekładnia
Bezszelestny Anti reverse.
Powierzchnia anodyzowane złoto
6 japońskich łożysk kulkowych ze stali nierdzewnej
1 japońskie ekstra mocne łożysko ze stali nierdzewnej
Wszystkie śruby ze stali nierdzewnej
Wrażliwy i szybko regulowany mechanizm hamulca
Amerykańskie tarcze hamulcowe z włókna węglowego "Made in USA",
Hamulec stal nierdzewna
Mocna regulowana rękojeść
Pojemność szpuli: 460m / 39KG 0.25mm lub 610m / 0.22mm 32KG
Waga 655 gram
2-biegowa przekładnia, przełożenie: 1:6,2 / 1:3,3
wersja na lewą rękę.
Dodane przez darek81 dnia 08.11.2013 09:01
#2
Używałem przez jeden sezon, jak dla mnie mocarny multik z dobrym płynnym hamulcem i pojemną szpulą. Polecam na prawdziwe Big Game.
Edytowane przez darek81 dnia 08.11.2013 09:11
Dodane przez BartoszC dnia 10.08.2019 19:13
#3
Czy ma wodzik? Jesli nie to czy sprawia to trudnosci przy holu z wywozki na 300m+?
Troche sobie nie wyobrazam ukladania plecionki podczas holu 2m+ bo brakuje trzeciej ręki do tego...
Edytowane przez BartoszC dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez Piotrek86 dnia 10.08.2019 22:24
#4
BartoszC napisał(a
Czy ma wodzik? Jesli nie to czy sprawia to trudnosci przy holu z wywozki na 300m+?
Troche sobie nie wyobrazam ukladania plecionki podczas holu 2m+ bo brakuje trzeciej ręki do tego...
Wodzika nie ma, a jeżeli chodzi o układanie to podobno łatwo się przyzwyczaić a pod obciążeniem układa się sama
Niestety cena odpowiednia :(