|
jachu67 |
Dodany dnia 24.03.2015 06:15
|

pasjonat

Miejscowość: Bydgoszcz
Postów: 1013
Data rejestracji: 03.06.2014
|
Czy ktoś dysponuje silnikiem z Maxymizerem ?
Warto dopłacić ?
Czy rzeczywiście oszczędzi tyle energii? |
|
|
|
Kiersnowski Artur |
Dodany dnia 24.03.2015 09:38
|

pasjonat

Miejscowość: Błonie
Postów: 646
Data rejestracji: 23.06.2013
|
Jachu rzeczywiście oszczędza. Warto od razu kupić z maksimizerem, niż potem przerabiać, przeróbki nie zawsze się udają a co fabryka to fabryka.
Koniec żartów Panowie. Zaczęły się schody.
Karabin czasem sam strzela, ale trafiać to trzeba umić. |
|
|
|
Robert Pytka |
Dodany dnia 24.03.2015 19:23
|

pasjonat

Miejscowość: Biała Podlaska
Postów: 752
Data rejestracji: 02.04.2014
|
Mam elektryka z maxymizerem i powiem że warto .
A nie ma problemów z akumulatorami kwasowymi-chodzi mi o wycieki?
Gdzieś przewinęło mi się,że są trzymane w odpowiednim pojemniku kwasoodpornym. To prawda ?
Trojan jak przyszedł do mnie w paczce , to leżał na boku , wyciekło dosłownie kilka kropel . Podczas użytkowania kilka razy przewrócił się na bok podczas transportu i nic nie wyciekło. Akumulator Trojan ma nakładkę na otwory w których jest kwas . Wydaje się to słabe zabezpieczenie ale jakoś daje radę , jeżeli są obawy można to dodatkowo okleić taśmą . Jeżeli chodzi o pojemnik to nie kojarzę o co może chodzić , ja swój użytkuję taki jak fabryka dała .  |
|
|
|
jachu67 |
Dodany dnia 24.03.2015 21:20
|

pasjonat

Miejscowość: Bydgoszcz
Postów: 1013
Data rejestracji: 03.06.2014
|
Te pojemniki są stosowane na jachtach, a kupić można w sklepach marynistycznych. Ale tam są inne przechyły. |
|
|
|
jachu67 |
Dodany dnia 24.03.2015 21:27
|

pasjonat

Miejscowość: Bydgoszcz
Postów: 1013
Data rejestracji: 03.06.2014
|
A co Panowie powiecie o śrubie: 2 łopaty, czy 3 ?
Te trzy zawsze więcej kosztują. Warto? |
|
|
|
Lukasz Karasiewicz |
Dodany dnia 24.03.2015 21:45
|

pasjonat

Miejscowość: Warszawa
Postów: 1087
Data rejestracji: 24.06.2013
|
W swoim Haibo VST 54 mam śrubę trzy łopatkową, oczywiście piszą że jest lepsze od dwu łopatkowej. A jak jest to nie wiem.
Uwolnij pasję |
|
|
|
Robert Pytka |
Dodany dnia 25.03.2015 08:28
|

pasjonat

Miejscowość: Biała Podlaska
Postów: 752
Data rejestracji: 02.04.2014
|
U mnie w Osapianku też są 3 . Zasada jest taka że im więcej tym lepiej - te więcej to 3 - 4 .  |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 25.03.2015 11:09
|

Tetryk III

Miejscowość: Jadów
Postów: 6213
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Pojemnik na akumulator 70 pln .

http://aura.szczecin.pl/pojemniki-na-akumulatory/4099-pojemnik-akumulatora-385x175x225-black.html
To największy pojemnik są mniejsze i tańsze .
Kupuj silnik z Maxymizerem raz wydasz i masz zaoszczędzone 25 % energii w czasie pływania .
Są to układy elektroniczne a nie mechaniczne nie ma strat trochę możne oddają ciepła . |
|
|
|
tomek sztanka |
Dodany dnia 25.03.2015 12:04
|

pasjonat

Miejscowość:
Postów: 642
Data rejestracji: 25.12.2013
|
Kup Amerykański Pentax a właściwie na wiosłach ode mnie... |
|
|
|
Robert Pytka |
Dodany dnia 25.03.2015 13:25
|

pasjonat

Miejscowość: Biała Podlaska
Postów: 752
Data rejestracji: 02.04.2014
|

Pływam trochę na jachtach i skrzynkę to widziałem ale bosmańską , na akumulator nigdy . Poza tym nie wróżę takiej skrzynce przyszłości mając w sobie 20 kg .  |
|
|
|
Kedar |
Dodany dnia 26.03.2015 20:47
|

pasjonat

Miejscowość: Przemyśl
Postów: 203
Data rejestracji: 02.10.2013
|
Ja porównywałem w swoim elektryku śruby dwu i trzy łopatkowe i na prędkościomierzu w gps uzyskiwałem podobne prędkości. |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 26.03.2015 20:55
|

Tetryk III

Miejscowość: Jadów
Postów: 6213
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Robert w sklepie specjalistycznym pojemnik na akumulator kosztuje jeszcze mniej bo 65 pln chyba wodniaków w błąd nie wprowadzają .
http://www.aqua-sport.com.pl/pojemnik-na-akumulator-20x41x20.html |
|
|
|
Longin Bojanowski |
Dodany dnia 26.03.2015 21:10
|

Właściciel strony
 Tetryk II

Miejscowość: Legionowo
Postów: 2165
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Prędkość łódki zależy nie tylko od ilości łopatek ale także od skoku. Często te trzyłopatkowe są śrubami uciągowymi.
Byłem kiedyś użytkownikiem FS. Ale wolę być tutaj.
LONIEK, "TETRYK II" |
|
|
|
Mariusz Kulinski |
Dodany dnia 26.03.2015 23:57
|

pasjonat

Miejscowość: Czerniejewo
Postów: 2835
Data rejestracji: 24.12.2013
|
Generalnie praktycznie wszystkie elektryki to raczej są projektowane na uciąg.Podają siłę uciągu w funtach i maksymalną masę łodzi.Ideałem byłoby gdyby do silnika były dwie śruby ,jedna uciągowa i jedna szybka. |
|
|
|
Lukasz Karasiewicz |
Dodany dnia 24.05.2015 20:04
|

pasjonat

Miejscowość: Warszawa
Postów: 1087
Data rejestracji: 24.06.2013
|
Dzisiaj przeprowadziliśmy testy poboru prądu silnika Haibo VST 54. Na pierwszym biegu silnik pobierał 10.2A, na drugim 11.7A, na trzecim 20A, na czwartym 26A, na piątym 45A, jedynka wsteczna 20A, dwójka wsteczna 45A. W planach mamy zamontować maksymizer. Mamy sterownik do 60A. Kolejne pomiary będą na Powidzu.
Uwolnij pasję |
|
|
|
Longin Bojanowski |
Dodany dnia 24.05.2015 20:55
|

Właściciel strony
 Tetryk II

Miejscowość: Legionowo
Postów: 2165
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Może być potrzebne chłodzenie MOSFET-ów.
Byłem kiedyś użytkownikiem FS. Ale wolę być tutaj.
LONIEK, "TETRYK II" |
|
|
|
Lukasz Karasiewicz |
Dodany dnia 24.05.2015 20:57
|

pasjonat

Miejscowość: Warszawa
Postów: 1087
Data rejestracji: 24.06.2013
|
Są wbudowane małe radiatory, jak nie dadzą rady to będziemy kombinować.
Uwolnij pasję |
|
|
|
Longin Bojanowski |
Dodany dnia 24.05.2015 21:02
|

Właściciel strony
 Tetryk II

Miejscowość: Legionowo
Postów: 2165
Data rejestracji: 21.06.2013
|
I tak należy do tego podejść. Jak sie da to podejrzeć jakie to MOSFETy i wymienić albo zobaczyć co na obudowie i ew. na wspólny większy radiator.
Byłem kiedyś użytkownikiem FS. Ale wolę być tutaj.
LONIEK, "TETRYK II" |
|
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 23.10.2016 18:59
|

Tetryk III

Miejscowość: Jadów
Postów: 6213
Data rejestracji: 21.06.2013
|
Czy ktoś z Was widzial w akcji ten silnik elektryczny Ospian 80 lbs cena 1850 pln z maximizerem .
Osapian 80 to najnowszy 24V model Haswinga ! Wydajny, Bardzo Oszczędny i Szybki.
Idealny silnik dla łodzi do max . 2500kg ! o dużych gabarytach.
Opsapian 80 sprawuje się bardzo dobrze jako silnik pomocniczy przy manewrach portowych dla żaglówek.
Dla większych i cięższych łodzi, żaglówek, jachtów zalecamy silnik bezszczotkowy 2HP o uciągu 109lbs
Dzięki maximizerowi silnik jest bardzo oszczędny, oraz maksymalny pobór prądu jest bardzo niski, jak na tak dużą siłę uciągu (maksymalny pobór prądu zależny od wielkości łodzi między 25A przy mniejszych jednostkach, do 45A przy naprawdę dużych łodziach)
Silnik posiada przekładnie planetarną, jest to nowatorskie rozwiązanie jak dotąd stosowane tylko w silnikach bezszczotkowych.
Siła uciągu 80 lbs
Długość Kolumny 98 cm (kolumna aluminiowa - wzmacniana)
3 poziomowy wskaźnik LED baterii
Maximizer - płynna regulacja prędkości do przodu i do tyłu
10 kątów nachylenia silnika
Teleskopowy rumpel
3 - łopatkowa śruba (około 30 cm średnicy)
Prędkość śruby pod wodą max. 890 obr / min
Masa silnika 12,9 kg
Zasilanie 24V - (dwa akumulatory 12V połączone w szeregu)
Czarna obudowa
Gwarancja 24mies.
Bez zacinania nie ma łapania.
Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku.
Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności .
Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
|
krzysiek |
Dodany dnia 23.10.2016 20:21
|

pasjonat

Miejscowość: Białystok
Postów: 131
Data rejestracji: 26.08.2013
|
Taki silnik jako drugi do swojej łódki będziesz mocował?? To chyba sporo planujesz na elektryku pływać?? Mocna i fajna maszynka. Ja też szukam jakiegoś elektryka , do wigry355 jako manewrowy będzie. Wydaje mi się, że taki około 50lbs powinien mi wystarczyć. |
|
|