Fora partnerskie
Ostatnio dodane fotki
Nasz Banner
Translate
Logowanie
Aktualnie online
NASZ FANPAGE
Zobacz temat
Marek Bukowski |
Dodany dnia 07.07.2016 23:28
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
No ładna przyczepa na wypasie . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 22.07.2016 18:05
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Może już niedługo postawię swoją łódkę na przyczepkę . Skończone koła pod dno łódki , zamiast rolek kilowych . Moja łódka ma za słaby kil żeby na nim stać na rolkach a do tego w ten sposób zaoszczędziłem na wysokości usytuowania łódki na przyczepce stać będzie niżej bo kil trafił między kółka . Trafiły się kółka pod kolor z gumy a nie gumo podobnego tworzywa . Trzeba jeszcze ośki z zamocowaniem oddać do galwanizerni . Teraz czekam na oryginalną rolkę najazdową z firmy Spawline i wszystko skręcić na swoim miejscu . Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 19.08.2016 18:32
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Łódka pierwszy raz na przyczepce , jeszcze tylko trzeba ją wyważyć z gratami na pokładzie . Mam pytanie - jaki powinien być nacisk na hak w kg przez dyszel przyczepki z łódką Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
j-23 |
Dodany dnia 19.08.2016 20:18
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 75 Data rejestracji: 27.02.2016 |
Producent podaje zawsze maksymalny nacisk na hak w mojej suzi mam 80kg ,nacisk zaczepu mam 30kg.Bardzo ważne jest rozłożenie masy na lawecie ,żeby nie telepało przyczepą w czasie jazdy zwłaszcza jak powisisz większy silnik. |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 19.08.2016 20:31
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
j- 23 co to znaczy żeby nie telepało . Producent tej przyczepki w rozmowie stwierdził o nacisku na hak przez przyczepkę 20 kg .
Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
j-23 |
Dodany dnia 19.08.2016 21:14
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 75 Data rejestracji: 27.02.2016 |
Telepało ,to znaczy buja,przyczpą, tak mocno że czuć to na haku i tylnej osi auta ,przyczepa bardzo fajna ja swoją robiłem sam ,wagę pod hak lajbę z silnikiem i gratami które na stałe będą wożone w łodzi na przyczepę i szukamy ustawienia aby nacisk był odpowiedni .
Edytowane przez j-23 dnia 19.08.2016 21:26 |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 20.08.2016 00:07
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Dziś szukałem jaki powinien być nacisk na hak holowniczy pojazdu . Tu jasno napisali . http://support.volvocars.com/pl/cars/Pages/owners-manual.aspx?mc=Y283&my=2015&sw=14w20&article=95303e52f78eaaf3c0a801e8004ed71e Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Marek Bukowski |
Dodany dnia 20.08.2016 00:33
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
To chyba nie da się ustalić jaki powinien być nacisk na hak ,różne auta jedne mają twarde tylne zawieszenie inne nie to i te 50 kg będzie za dużo . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 20.08.2016 17:42
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Producent mojej przyczepki w rozmowie powiedział mi że 20 kg nacisku na hak starczy . Pewnie bez przesunięcia osi przyczepki się nie obejdzie . Łamany dyszel zdał egzamin przy wciąganiu łódki z podstawy montażowej na przyczepkę . Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Marek Bukowski |
Dodany dnia 20.08.2016 18:06
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
Łamany dyszel na takie bez-wodzie jak w ostatnich latach przyda się na pewno .Jak na jeziora nie pojadę to można pływać ale po Warszawsku -[d.. ą po piasku]. |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 20.08.2016 23:12
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Marek dla tego nie śpieszę się z wykończeniem łódki może na sanki przerobie ale śniegu też nie ma od kilku lat .
Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Marek Bukowski |
Dodany dnia 08.09.2016 20:23
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
Sławek a czy Spawline robią jedno osiowe pow 750 dmc hamowane ,niby na stronie nie mają . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 08.09.2016 21:42
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Trzeba do nich zadzwonić i pogadać .
Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 13.12.2016 17:10
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Tak wygląda moja łódka na przyczepce . Przyczepka według opinii woźnicy Hondy po asfaldzie prowadziła się dobrze , prędkość zestawu ze względu na pogodę do 80 km/h . Natomiast po drogach leśnych z dołkami i korzeniami już nie za bardzo dobrze . Przyczepka z łódką podskakiwała na każdej przeszkodzie jak piłka , może jak dojdzie ze 200 kg to sie zmieni w co wątpię . Z synkiem zrobiliśmy próbę uginania naszym ciężarem jednej strony przyczepki około 160 kg masy . Opony poddawały się naciskowi 1.8 atm a wahacz osi nie poruszał się . Myślę że oś jest za twarda do tego typu przyczepki DMC osi 750 kg . Na wiosnę przesunę oś do przodu przyczepki o odległość otworów montażowych oś po to aby móc montować pasami łódkę do uchwytów zamontowanych w pawęży a nie opasywać łódkę pasami . Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Marek Bukowski |
Dodany dnia 13.12.2016 17:47
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
Całkiem przyzwoicie się zestaw prezentuje , nie wiem dlaczego ale moja oska 750kg pracuje nawet jak stawałem na jedną stronę przyczepki . Jeden pas zakładam aby ciągnął do przodu i dociskał a drugi w tył wtedy łódka się nie przesuwa ,osłony gąbkowe przy dłuższym stosowaniu też rysowały łódkę ale nie tak jak goły pas ubrudzony w piachu.
Edytowane przez Marek Bukowski dnia 13.12.2016 17:53 |
|
|
Cecula Damian |
Dodany dnia 13.12.2016 18:34
|
pasjonat Miejscowość: Głogów Postów: 323 Data rejestracji: 16.07.2015 |
Slawomir Tabor napisał(a Tak wygląda moja łódka na przyczepce . Przyczepka według opinii woźnicy Hondy po asfaldzie prowadziła się dobrze , prędkość zestawu ze względu na pogodę do 80 km/h . Natomiast po drogach leśnych z dołkami i korzeniami już nie za bardzo dobrze . Przyczepka z łódką podskakiwała na każdej przeszkodzie jak piłka , może jak dojdzie ze 200 kg to sie zmieni w co wątpię . Z synkiem zrobiliśmy próbę uginania naszym ciężarem jednej strony przyczepki około 160 kg masy . Opony poddawały się naciskowi 1.8 atm a wahacz osi nie poruszał się . Myślę że oś jest za twarda do tego typu przyczepki DMC osi 750 kg . Na wiosnę przesunę oś do przodu przyczepki o odległość otworów montażowych oś po to aby móc montować pasami łódkę do uchwytów zamontowanych w pawęży a nie opasywać łódkę pasami . Spuść Sławku powietrza w przyczepce. |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 14.12.2016 23:11
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Damian wiem że może trochę musi pracować opona mozna trochę upuścić powietrza ale od przejmowania nierówności na drodze jest oś skrętna a nie opona .
Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Slawomir Tabor |
Dodany dnia 25.12.2016 08:21
|
Tetryk III Miejscowość: Jadów Postów: 6140 Data rejestracji: 21.06.2013 |
Napisałem do producenta mojej osi od przyczepki Steelpress dlaczego te osie są takie twarde i nie pracują przy 40 % obciążeniu maksymalnym . Nie zainteresowani są odpowiedzią . Tak więc trzeba będzie pomyśleć nad zmianą zawieszenia lub jego modyfikacją . Ktoś napisał o teleskopach ale to nic nie daje przecież oś nie pracuje . Zastosowałem zawieszenie od Renault Megane w mojej przyczepce towarowej . Na pusto jak i pod obciążeniem 400 kg przyczepka trzyma się drogi . Bez zacinania nie ma łapania. Życie ucieka szybciej niż duży sum na haku. Najbogatsi ludzie to Ci którzy handlują nadzieją a PZW w szczególności . Urodziłem sie w komunie .Trochę pożyłem i umrę w kolorowej komunie . |
|
|
Karol S |
Dodany dnia 25.12.2016 11:08
|
Początkujący Miejscowość: Radom Postów: 9 Data rejestracji: 04.01.2014 |
Sławku pomyśl o zawieszeniu piórowym najlepsze rozwiązanie dla takiej przyczepki . za parę groszy można kupić resory piórowe od poloneza . Ja budowałem przyczepkę od podstaw w tamtą zimę i od razu postawiłem na pióra jestem bardzo zadowolony nic nie skacze ładnie trzyma się drogi , wożę na niej ponton ,ale ładuje do środka wszystkie graty wiec obciążenie jest spore |
|
|
Marek Bukowski |
Dodany dnia 25.12.2016 11:41
|
pasjonat Miejscowość: Postów: 1899 Data rejestracji: 13.12.2014 |
Ciekawe jak by się wahacz sprawdził ,zawieszenie tego typu występuje również w samochodach . |
|
Przejdź do forum: |